KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, May 3, 2011

tercungap sangap nak apedet.

*otot yg tak menjadi.....

Abu tercungap2. Gua pun tercungap2. penat kata nya. setelah beribu taon tak apedet....haih...sambey abu hisap hembuih asap wokok,,bajet macam budak kurg hajaq,,kaki silang,,kening angkat sebelah...usha mamak nashmir tak pueh hati....bak kata samaell..apaderhal??
sangap nk apdet blog dah nih!! tapi satu haram idea apa pun tarak! mmg saket jiwa sket hati bila ada blog,,tapi tadak idea nk post apa.
"mmg nk kena ubah konsep blog gua nih..".kta abu sengsorang diri tatkala beliau sedang menyalakan api untuk mmbakar segala sampah sarap yg berada di hadapan matanya hasil dari garapan sampah2 masyarakat.
"gua perlu bajet macam budak2 hot. dan dri ctu...tempias budak2 hot akan kenalah ckit kd gua. yah...1 teknik yg terbaek ala2 cam skolah teknik. ha...budak hot,,kalow updet pasal dy berak pun org baca..org tgk...haa...gua pun nk macam tuh jugak!! tp,,,1 masalah bakal timbul. mana gua nk cari budak2 hot?? aduh!! dilema lagi!! pelaq sungguh la!! da la...malaih aa gua camni!"
kata abu sambel berlari sepantas serta kelajuan cahaya yg menyamai kelajuan kamen raidda kabuto dari paparazzi serta papamerikano yg semakin galak mengejar abu.

No comments:

PARA RAIDDA.