KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Monday, May 16, 2011

Mampuih peee...

Dan telah gua padamkannya..semuanya..."mungkin inih balasannya.." pikir gua sendirian....
namun apa gua kesah...gua cekalkan hati....gua tumbuk pagar rumah gua lagi. ntah brpa kali ntah gua dah tumbok beliau..ahh..mampuih pi...apa gua kesah??
dan lagi sekali...gua rasa nak marah..namun apa ghunanya gua marah-marah?? ahh...mampuih pi...
lagi sekali gua tak kesah...biarpun hati saket bhukan kepalang..biar jiwa direntap brulang-ulang,,,,namun takan luntur semangat gua yg semaken tak kesah. lalu,,tanpa mbuang masa....gua pasang lagu  kuat2 sekuat biskut harimau atau lebeh dikenali sbg biskut tiger dan bhukanlah arak atau beer yg dikenali sbg tiger ituh. dan gua pasang lagu tersebut sampai pecah gendang telinga gua. gua anguk kepala laju selaju cahaya dan sepantas kuda yg gagah berani kuat berlari. dan sudah pasti rambut gua beralun kasar mengikut irama.....lalu....gua pun dah taktaw apa jadi lepas tuh. sedar2 ja...2 batang pensel kayu cap noris telah patah. deyumm!!! lalu,,gua sempat jugak gua berkata dlm hati,,,"kuat jugak aku nih...chantek. buleh jadi gensgter lah pasnih....."

*andai dapat,,gua bisa tersenyum persis beliau...di mana ikhlas nya melampaui batasan seorg etika manusia.

No comments:

PARA RAIDDA.