KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Sunday, June 5, 2011

new post??

*tadak kaitan (adek aten)

 trimax kpd mereka yg maseh ada yg sudi mengfolow belog supahawram inih. biarpun kini kecoh dgn budak pompuan bangang yg mengaku dan bangga kununnya beliau seorg yg bermaruah biarpun beliau tadak dara....? gua tergamam....namun gua tak amik port suma tuh, kerna bg gua,,otot gua yg penting.. yg laen gua da tak kesah. ..dan trima kaseh saja gua ucapkan pada mereka yg maseh sudi mendekati blog gua inih. maka....nantikan saja kemunculan gua dari pertapaan yg melampaui jangkaan otak manusia......sekian....

1 comment:

saramajed said...

bole x kalo dlam entri ang ang x wat gila mcm mna sptutnya? HAHA.

PARA RAIDDA.