KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Thursday, July 21, 2011

17 JULAI.

sedang gua membelek2 otot kemotot gua, tiba2,,baru gua teringt. gua tak apdet blog lg...namun..apaderhal...dan sedang gu rasa mcm mls2 ja nk apdet....hati gua rasa tak tenteram. lantas..gua rasa gua perlu jugak apdet. biarpun tarikh 17 julai 2011 uh agak lama berlalu...namun apa gua kesah. macam yg gua ckp,,otot gua ttap yg terpenting!! dan kali nih...bhukan lg otot gua..namun anda wahai cik lea......woaaa!!! sungguh aih....mula2 kapel seminggu,,niat saja nk maen2 ja.....tp las2,,tersuka jugk kd hg...hahha....tp kan weh...aku mmg suka kd hg lama dah..tp tuh la....mcam yg aku ckp...otot aku jugak yg aku kesah kan masa tuh....yg laen...aku dah tak amik port. tp..lepas kenai hg,, baru aku taw..otot aku bhukan lg yg terpenting...tp hg....hg jugak yg aku syg.....yg aku syg sgt2.....thnx na lea....sbb buat aku hepi sgt...^^

aku dah larutt.....larutttt ke daaalaaammmm......dalam hat pekhat punyaa!!! hahahha....<3 <3
syg anda wahai lea!!

No comments:

PARA RAIDDA.