KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, July 12, 2011

Gua syg Lea,,bhukan nya dea. hahha

tatkala ntuk pertama kalinya kita bertemu lalu bertentang mata..maka timbul 1 prasaan yg gua agak,,serabut. mana tak nya...hg usha aku tak pueh hati kot!!! agak2 aaa....aku pantang btoi org usha aku sampai cam uh pya trok. haha....tp pas uh..konfem aa aku kutuk hg....taktaw plak hg tuh kawan aten. haha...malu gak aa..tp cm beasa la..aku blgak aa cool. mcm tadak pa yg jd. ha..tp tyme uh..aku tak rasa pun nk kwn ngan hg lg. beasala..aku mmg sombong,bongkak pa suma lah....suma ada kd aku. hahha....da tuh...camna ntah..aku rasa nk add hg kd fb..then hg pun ok ja melayan. ha..tup2,,ptg tuh (hari aten mandi teloq,,nnti aku crita pasai nih)..ha..tk sgka lak hg baek pya layan aku. hahhaa..dgq2 ja sora hg..pergh..bergetaq pala lutut kot!! aku dah kata..sora hg tuh unik! tak kena ngan muka. hhahhaa....
 lepastuh....aku pun tak ingt dah. taw2 ja..aku dah stat syg kd hg. lg2 pas kita p santai sambey tembak gambaq (samaell yg kata dlm blog dy ,http://modernshakespere.blogspot.com/2011/07/sepetang-di-syurga-lalang.html,) stat dari tuh..lg la aku suka. hahahhahahaha......aum..aum....pehtuh....aku da tak tahan..aku bisik kd hati aku...aku kena mintak num hg!! pas dah dpt...pa lg...troih la aku text hg....text pya text...aku rasa mcm rapat lak. hahha...then..tiba2. kita dah kapel. aku pun tak sgka. tkejut kot!! haha...style en???


dan akhirnya.....1st date kita.......^^ aum..mengancam ouh!! (ni aku malas nk cerita..panjang sgt....leteh taip panjang2 nih)


sori lea..aku tak reti nk bwat muka sweet pa suma...ahhaha...(tyme nih kena marah ngan nashriq sbb aku buat muka cam uh..dy suh aku buat serius..aku tak reti aih...hahhahha)...btw..thnx kalian!! muahh!!
lea..aku syg hg sampai bila2!!


No comments:

PARA RAIDDA.