KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Wednesday, August 17, 2011

17-8-2011.

suatu malam....sedang gua chuba meramas otot kemotot gua yg taff inih.....tiba2...galaxy tab versi 2.0 gua bebunyi manja...gua tgk...sangka gua...ada raksasa yg buwat onar,,,rupanya....awek gua hantaq sms...gua chek...gua bacha....katanya....

"sayang,,,hepi sebhulan aniversari;D,,dah sebhulan lah wahai abg taff !! woaa !!!"

 gua tergamam sbentar.
"haih..dah sbhulan kaa?? gua ingtkan dah 80 tahun.."
kata gua seorang diri depan chermin sambel gua tgk otot gua.
...lantas..tanpa mmbuang masa, gua reply pendek ja...kata gua....

"ok." 

gua dah matang. so..gua kena reply pendek2...selang 2 minit patuh....gua muskil...biaq betoi dah sbhulan?? cam tak caya pun ada...awat gua rasa pya lama gilaa?? pya byk kali la p dating...bharu sbhulan ka ? haishh...
 namun..gua tak amik port suma tuh...sbb bg gua.....otot gua yg penting..lantas..gua sambung bhalek akitiviti ramas meramas otot gua tersebutt...
btw..hg nih lawa taw dak!! aku churi gambaq nih sbb aku suka..haha..aku syg hg sgt2 nur syaliati ahmad oii!! ^^ gila pya bhagia lah..;DD thnx na mok?? heee...<3 <3 terharu aku bhila bacha belog hg...;')





No comments:

PARA RAIDDA.