KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, December 24, 2011

The 5th!!!

One day..after lunch time...gua try to menari like kepop lepop...and sedang gua buat aktiviti tak bermoral tuh,,,,.tiba2..gua nmpk Leha dtg dari jauh. Berlari dgn cukhup pantas. Chukup laju. Mgkin bersamaan dgn kelajuan cahaya gamaknya.
 "ceh..bajet the flash ka apa awek gua nih..".
Kata gua dlm hati. Dan gua chuma mmpu kata dlm hati ja sbb kalau nk kata depan-depan...satgi Leha payah nk terasa...mgkin sbb hati beliau sgt keras sekeras kerikil. Dan biarpun hatinya sekeras kerikil..namun sikit pun gua tak amik port.

Saat beliau hamper tiba kat gua..sempat jugak la gua lempar senyuman maneh gua...Gua prasan,,,Leha tergamam..mgkin terpesona agaknya...gua tersenyum bangga. Namun Leha macam takk peduli. Namun gua kesah apa dia pedulik ke tak....lantas..gua sambung balek tarian kepop lepop gua sambey petik2 jari.

Leha plak..teruss meneruss usha gua....gua rasa,,leha kagum tgk balak beliau terer menari kepop di mana ia tarian yg wajib bg remaja2 jaman skrg. Namun....tiba2..Leha chuba bajet romantik...dy antaq sebuah pesanan ringkas dgn aifon cokia beliau. katanya..

."sayang......today is the day..the day when i curik hati u...u curik hati i..kita berchenta slama 5 bhulan....aumm..aummm....hepi anniversary syg....muah!! thnx sgt2!! "


Gua tgamam. Gua muskil...da 5 bhulan kaa?? punya la satt!! Part yg tak leh blah.....Bleh plak dy nih aum aumm ngan gua.. "Bajet harimau bintang ka apa plak dahh???"  kata gua sambey gua simpan samsung tab galaxy os-2 gua,, mls gua nk reply. Kalau dulu,,gua boleh reply pendek2......tp skrg..bhukan cara gua nk reply2 sbrg msg. Gua bwat dono. Tp sempat jugak la gua kenyit mata ala2 Hrithik Rosyan. Dan awek gua plak,,,dah hepi sakan macam org dah kena rasok. Hepi sgt la kot. Dan gua plak....maseh menruskan aktiviti tarian kepop lepop gua. wooh..wojhh!

*jgn tertipu dgn versi licinnya wajah Leha nih!!! 




THANX LEHA!!! kata gua lagi setelah terbaca di ruangan belog beliauu tentang......





tpkan leha....gua nk tya...apa benda la lu ngarut kd belog lu nih???? gua tak paham sepatah pun.....aaaaa....dah la taip bahasa omputehh..hamboeh..berlagak sngguh..puihh!! 


*part yg gua tak paham kd belog leha....kalau gua translet ke b.mlayu.....
"Hidup bhukan tentang menchari diri anda. hidup adalah membina diri anda."



wah..mndalam mksud Leha tuh...tp,,sampai skrg gua dok konfius nih.."
...aaaaaaaaaaaaaaa.....serabut2..leha..leha...." 
kata gua lagi sambel chuba membina diri gua pulak. sekian.




No comments:

PARA RAIDDA.