KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Thursday, December 22, 2011

NASHriq the kepop.


*peratii kd dagu dy tuh!! janggut tadak dah!! licin abehh!! 

sejak2 nashriq membe gua tuh da cukoq janggut dia...gua tergamam. gua hilang selera makan, taktaw nk kata apa dah. nor nashriq semakin jhambuu. umpama kata nora emma rahim....nashriq si pelangi....dan hamper2 saja gua santau awek gua gara2 nashriq yg semakin jambu. gua serabut. gua dah macam hilang akai......tergugat la gua lepaih nih,,,,



tuh! berdekad lamanya gua kenai mamat pelangi si nasrit nih..tak pnah plak gua tgk beliau buang janggut dia tuh...but...lately nih.....dia byk berubah. ala2 kamen raidda nk btukaq..begitu jualah si nasrit ituh. Yg gua tak leh blah..sejak2 dia maken jambu nih....dia dah pandai layan KEPOP??????????



siap dia puji rambut retisss korea tersebutt. gua dah geleng2 kepala...haihh...hansriq..nahsriq...dan dengaq cherita serta cakap2 belakang lagi.....nasrit dah jatuh chenta........woaa!!! bhukan calang2 punya jatuh chenta....jatuh chenta pandang pertama.....sekali pandang,,lantas tergoda.....dari mata..turun ke jiwa....ala2 lagu kepop,,,sarang hae sarang haeyok.mp3.....

tak kesah la apa2 pun shbt..gua tetap blkg lu bro!!! namun bhukanlah niat gua nk maen blkg lu..chuma maksud gua,,gua slalu ada ntuk lu..namun bhukanlah juga tandanya gua gay....haa...adek bradek sampai mati!!  kata gua lantas chuba menari ala2 abg2 kepop. wowowowo.....


gambaq kd fesbuk dy.
rennduu dah janggut dea;((((








dengaq cherita lagi......depa nk buat team kepop depa snirik!!! ala2 dua petang???? apaaaa?? 

 kiri atas - nabil jing yun.
kanan atas- park ell zulkarnain .
kiri tgh - hyong nasyirik.
kiri bawah - syariena hajar el testisco (mix italy) 
kanan bawah - kim jongaorannss ajam 

No comments:

PARA RAIDDA.